You are viewing nekoshoujo223

Nekoshoujo
21 October 2023 @ 09:00 pm
Hey guys! Icons, Fanfiction, and TV show related news posts are public. Everything else is FO. Leave a comment to be added!
 
 
Current Mood: nostalgicnostalgic
 
 
 
Nekoshoujo


This is mosty for the people who visit my livejournal looking for Degrassi episode links. So I figured I would make a master list. It's so much easier than searching through tags. Feel free to leave comments or questions, you do not need a livejournal account to do so.

EDIT: Sorta quit Reviewing... Moved to iconing instead! Eventually I'll update this for links. For now, check:
http://nekoshoujo223.livejournal.com/tag/degrassi
 

List of Reviews with Download LinksCollapse )
Tags:
 
 
Current Mood: accomplishedaccomplished
 
 
 
Nekoshoujo
The 2010 YA Reading Challenge
Held by J. Kaye @ Her Book Blog

January 1st 2010 - December 31st 2010

Reading List Under The CutCollapse )
 
 
Current Mood: determineddetermined
 
 
 
Nekoshoujo
30 December 2010 @ 12:29 pm
Hey LJ friends!

I have neglected this journal all year and I kinda miss LJ. :( Mostly I miss my LJ friends (so if any of you have tumblr let me know and I'll follow you!) so I am going to try to actually be active around here and at the comms and such.

Yup. I guess that's it for now!


If you wanna talk to me on tumblr... http://misfitsandco.tumblr.com/
Tags:
 
 
 
Nekoshoujo
20 October 2010 @ 02:19 pm
 
 
 
Nekoshoujo
09 September 2010 @ 02:44 pm
Degrassi Cast Meet & Greet on Saturday

Okay so I want to go. But I can’t afford to stay in Toronto right now. If you’re North of Boston, have a valid license and passport and want to be my driving buddy (driving for 20 straight hours is not my style) let me know!
 
 
 
Nekoshoujo
17 August 2010 @ 01:52 am
oh man, part 1's A-plot was such a snooze fest. But I actually want to see more Anya/Riley so I'm cheating and watching part 2 now.

Uploaded by Monique at DOD:
http://www.zshare.net/video/79426439ee023dd1/


ugh, I want to fastforward to 1019... I hope that leaks soon.
Tags:
 
 
 
Nekoshoujo
13 August 2010 @ 04:13 am
4:00 in the morning.
My mom just barged into my room to talk about how disrespectful I am. She must have seen the light coming from under my door but seriously, I'm the one who's disrespectful?

Oh her reasoning for my disrespect?
She had offered to pay for part of my car repairs and I told it was okay I could pay for it. Yeah, I can totally see why she is so offended.

And this couldn't wait to be discussed? She's done this before too and I've asked her not to just come into my room in the middle of the night. It's not like I sleep in. So as long as I'm getting up in time to take care of Christian I really don't see how it's any of her business what time I go to bed.

How many more days till I can go back to school? Because honestly I can't take anymore of this crap.
Tags:
 
 
 
Nekoshoujo
10 August 2010 @ 11:01 pm
I'm sure a lot of you have heard it already. I just. I actually cried a little over it at first I was so pissed. Now I just have no words left.

I raged about it on twitter, and FF, and DOD. But this is so bad I thought it deserved a little LJ rage too.
Tags:
 
 
 
Nekoshoujo
mmmm... Not quite my usual fic post because I wrote chapter 2 and I'm not sure how I feel about it. Thoughts would be nice.

Chapter 1 @ FF: http://www.fanfiction.net/s/6217502/1/Battle_Lines

CHAPTER 2 Possibly:
Read more...Collapse )